Mempromosikan produk Nuriz Kosmetik melalui poster: satu cadangan konsep rekabentuk

Nursyuhada' Binti Abdullah, (2011) Mempromosikan produk Nuriz Kosmetik melalui poster: satu cadangan konsep rekabentuk. [Undergraduate Final Project Report] (Submitted)

Full text not available from this repository.

Abstract

Kajian ini adalah bertujuan untuk mempromosikan produk Nuriz Kosmetik melalui poster:satu cadangan konseprekabentuk. Kajian ini untuk mengkaji mengenai arus perubahan visual pada poster produk Nuriz kosmetik. Di dalam kajian ini menerapkan keseluruhan faktor perubahan visual pada poster. Kajian merangkumi keseluruhan faktor perubahan visual pada poster. Kajian merangkumi keseluruhan aspek rekaletak pada poster. Kajian merangkumi keseluruhan aspek rekaletak pada poster. Secara amnya melibatkan pelbagai bangsa di Malaysia dan Antarabangsa. Sampel kajian melibatkan kaum wanita di Kubang Kerian, Kota Bharu, Kelantan. Analisis faktor rekaan poster meliputi bahagian A yang mengandungi 4 soalan, bahagian B mengandungi 4 soalan, dan bahagian C juga mengandungi 4 soalan. Ianya telah di rangkumi menjadi satu kajian.

Item Type: Undergraduate Final Project Report
Faculty: Faculty of Creative Technology and Heritage
Depositing User: Pn. Tengku Zuliana Tengku Muda
Date Deposited: 27 Sep 2013 07:56
Last Modified: 27 Sep 2013 07:56
URI: http://umkeprints.umk.edu.my/id/eprint/2225
Repository Statistic: View Download Statistic

Actions (login required)

View Item View Item