Mempromosikan produk Nuriz Kosmetik melalui poster: satu cadangan konsep rekabentuk

Nursyuhada' Binti Abdullah, (2011) Mempromosikan produk Nuriz Kosmetik melalui poster: satu cadangan konsep rekabentuk. Undergraduate project report, Fakulti Teknologi Kreatif dan Warisan. (Submitted)

Abstract

Kajian ini adalah bertujuan untuk mempromosikan produk Nuriz Kosmetik melalui poster:satu cadangan konseprekabentuk. Kajian ini untuk mengkaji mengenai arus perubahan visual pada poster produk Nuriz kosmetik. Di dalam kajian ini menerapkan keseluruhan faktor perubahan visual pada poster. Kajian merangkumi keseluruhan faktor perubahan visual pada poster. Kajian merangkumi keseluruhan aspek rekaletak pada poster. Kajian merangkumi keseluruhan aspek rekaletak pada poster. Secara amnya melibatkan pelbagai bangsa di Malaysia dan Antarabangsa. Sampel kajian melibatkan kaum wanita di Kubang Kerian, Kota Bharu, Kelantan. Analisis faktor rekaan poster meliputi bahagian A yang mengandungi 4 soalan, bahagian B mengandungi 4 soalan, dan bahagian C juga mengandungi 4 soalan. Ianya telah di rangkumi menjadi satu kajian.

Item Type: Undergraduate Final Project Report
Faculty: Faculty of Creative Technology and Heritage
Supervisor: Dr. Abdullah Sani Kamaluddin
Programme: Rekabentuk Produk
Deposited By: Pn. Tengku Zuliana Tengku Muda
Date Deposited: 27 Sep 2013 07:56
Last Modified: 27 Sep 2013 07:56
URI: http://umkeprints.umk.edu.my/id/eprint/2225

Actions (login required)

View Item View Item