Sejauhmanakah keberkesanan imej korporat minyak masak cap athlete kepada pengguna

Norhidayah A.Rahman, (2011) Sejauhmanakah keberkesanan imej korporat minyak masak cap athlete kepada pengguna. Undergraduate project report, Fakulti Teknologi Kreatif dan Warisan. (Submitted)

Abstract

Sebuah imej syarikat merujuk pada bagaimana syarikat diterima. Pemasaran ahli yang menggunakan hubungan awam dan bentuk lain dari promosi untuk menunjukkan gambaran mental untuk awam. Imej korporat minyak masak cap Athlete kepada pengguna adalah kurang berkesan kerana kebanyakan orang ramai urang mengenali minyak masak ini berbanding minyak masak daripada jenama lain. Ini disebabkan minyak masak ini kurang menyerlah imej korporatnya berbanding dengan minyak masak yang lain seperti Buruh, Seri Murni, Mazola dan sebagainya. Dalam penulisan ini akan dirungkaikan satu persatu bagaimana dan sejauhmana keberkesanan imej korporat minyak masak cap Athlete ini kepada pengguna.

Item Type: Undergraduate Final Project Report
Faculty: Faculty of Creative Technology and Heritage
Supervisor: Dr. Abdullah Sani Bin Kamaluddin
Programme: Komunikasi Visual
Deposited By: Pn. Tengku Zuliana Tengku Muda
Date Deposited: 17 Nov 2013 13:49
Last Modified: 17 Nov 2013 13:49
URI: http://umkeprints.umk.edu.my/id/eprint/2133

Actions (login required)

View Item View Item